Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων

Ας τα πάρουμε με την σειρά ...
Στο μουσείο της Ακρόπολης έχετε πάει όλοι
ή καλύτερα σχεδόν όλοι.
Συμπέρασμα: Άλλη μια ξενάγηση από τα ίδια δεν λέει.
Η επίσκεψη μας  όμως στο μουσείο της Ακρόπολης
(όπως και στον Μαραθώνα άλλωστε) 
είναι υποχρεωτική.
Για αυτές τις δύο επισκέψεις εγκρίθηκε το πρόγραμμα. 
κάθε τι έχει και το κόστος του...

Οπότε τι κάνουμε; 
Νομίζω κάτι μπορούμε και  να είναι
και ενδιαφέρον και να αξίζει και τον κόπο.
Και τι είναι αυτό;
Την ιδέα μου την έδωσε η Μαρία Κ. η φιλόλογος σας. 
Να πάτε στο μουσείο "στοχευμένα", μου είπε. 
Έχω και μια πρόταση για αυτό, συμπλήρωσε.
Η αλήθεια είναι ότι ούτε εγώ πήγα σε μουσείο άλλη φορά 
στοχευμένα ... οπότε ένιωσα κάπως ...
Αλλά όταν το ξανασκέφτηκα, όχι, είχα πάει.
Και μάλιστα πολλές φορές.
Στο μουσείο του Ηρακλείου (εκεί που παρουσιάζονται τα ευρήματα
της Κνωσού) πήγα πρώτη φορά σαν μαθητής.
Από τότε πήγα αρκετές φορές, τις περισσότερες συνοδεύοντας φίλους.
Κάτι σαν ξεναγός δηλαδή.
Κάθε φορά όμως αναζητώ τον δίσκο της Φαιστού, τα ωοκέλυφα αγγεία,
την κεφαλή του ταύρου και κάθε φορά μαθαίνω
και την ιστορία κάποιου ακόμα σπουδαίου εκθέματος.
Ομολογώ ότι από εκείνη την πρώτη μου ξενάγηση σαν μαθητής
μάλλον δεν μου έμεινε τίποτε άλλο εκτός από μια γενική εικόνα.

Θυμάμαι σε μια άλλη εκδρομή με σχολείο αυτή την φορά,
τους μαθητές να αναζητούν στο μουσείο του Νταλί
κοντά στην Βαρκελώνη, τα λιωμένα ρολόγια
ή στο Γερμανικό μουσείο τεχνολογίας στο Μόναχο, την μηχανή του Βάττ.
Τελικά οι στοχευμένες επισκέψεις μου ήταν αρκετές,
και το λέω με βεβαιότητα, οι καλύτερες.

Να πάμε λοιπόν στο μουσείο της Ακρόπολης στοχευμένα.
Ζητήστε βοήθεια από τους καθηγητές που σας κάνουν Αρχαία και Ιστορία.
Θα σας εκπλήξουν με τις προτάσεις τους.
Συζητήσετε, στοχεύσετε που να εστιάσουμε ...
και εδώ είμαστε, να ψάξουμε και να τα ανακαλύψουμε μαζί.
Και να είστε σίγουροι ότι το αποτέλεσμα
θα είναι εξαιρετικό.

Υ.Γ. για τα υπόλοιπα θέματα, σε επόμενη ανάρτηση ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου